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
Тетяна Зіновенко | Коли ми вдома
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InZkb21hLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Тетяна Зіновенко

3

У дитячому садку Тетяна Зиновенко зіграла першу в своєму житті роль: хитрої, підступної рудої Лисиці. Бажання грати не покидало її й в шкільні роки, коли вона вела концерти та вечори, брала участь у спектаклях й агітбригади класу та школи, танцювала в ансамблі класичного танцю. Тому, рішення стати актрисою стало абсолютно логічним.

Дівчина хотіла бути як Любов Орлова та Людмила Гурченко: щоб в актрисі поєднувався талант драматичний, комедійний, вокальний, танцювальний й спортивний.

У 1980 Олімпійському році Тетяна стала студенткою, а, згодом, й випускницею Київського державного інституту театрального мистецтва ім. І.К.Карпенка-Карого за фахом «Актор драмтеатру та кіно» в майстерні Заслуженого артиста України – Бориса Петровича Ставицького. Також отримала філологічну освіту у Державному педагогічному університеті ім.М. П. Драгоманова.

Ще будучи студенткою, зіграла роль вчительки у фільмі відомого українського режисера Володимира Захаровича Довганя «Три гільзи від англійського карабіна».

Коли на 2 курсі театрального інституту дівчина вперше потрапила на студію звукозапису, щоб спробувати свої сили у дикторском жанрі, мало не зомліла від почутого, як каже сама Тетяна.

«Купа дефектів мовлення й абсолютно не мій голос, – згадує актриса. – Загалом … посміялася й забула. Звідки тоді мені було знати, що через кілька років мене запросять працювати диктором на радіо «Голос Києва», що телебачення стане моєю другою домівкою, й що я буду озвучувати і дублювати фільми, мультики, реклами, шоу-програми, документалки на провідних студіях й телеканалах України, що з часом зрозумію, яку ще дивовижну спеціальність опанувала».

Згодом, досвід роботи за кадром, розуміння специфіки процесу й філологічна освіта привели Тетяну на канал СТБ, де вона працювала режисером озвучування.

Робота в скетчкомі привернула актрису, в першу чергу, хорошим, яскравим та «смачним» гумором.

«По-друге, це неймовірна концентрація й постійний тренінг на високому емоційному градусі, – зізнається Тетяна. – Оскільки комедію зіграти куди складніше, ніж, наприклад, драму (моє глибоке переконання). Викликати сміх куди складніше, ніж сльози. І в цьому ми солідарні з режисерами – Максимом Литвиновим та Антоном Щербаковим, які тонко відчувають гумор, максимально намагаються наблизити скетчеві ситуації до реального життя, тонко помічаючи й коригуючи всі нюанси в поведінці й у взаєминах персонажів».

ВІДОМІ РОБОТИ

Озвучка:

Х/ф: «Солдат Джейн», «Людина за бортом», «Час циган», «Омен», «Вісім жінок», «Роккі», * «Бондіана», «Термінатор», «Марія – мати Ісуса», «Діти шпигунів», «Привид», «Володар кілець», «Хроніки Нарнії», «Пірати Карибського моря» та ін.

Т/с «Повітряний вовк», «Обійми мене міцніше», «Це життя», «Салон краси», «Шоколад з перцем», «Горець», «Сага про Форсайтів», «На крилах життя», «Магнум» , «Комісар Мегре», «Матрьошки», «Суддя Еммі», «Лас-Вегас», «Доктор Хаус», «Анатомія Грей» та ін.

Дублювала:

Т/с «Загублені» (Залишитися в живих) – Роза Надлер, «Відчайдушні домогосподарки» – Габріел Соліс, «Герої» – Клер Беннет, Сандра Беннет.

Х/ф: «Індіана Джонс», «Ліга виду джентльменів».

Великий екран

Х/ф: «Мачете» – Сартана, «Король говорить» – королева Елізабет, «Любов: інструкція із застосування» – Еліана, «Залізна леді» – Маргарет Теччер і багато інших.

М/ф: «Немо» – Доріс, «Воруши ластами» – Шеллі, «Легенди нічної варти» – Найра, «Рапунцель: заплутана історія» – матінка Готтель (+ вокал) та інші.